Zimske dogodivščine petošolcev

V nedeljo zvečer sem še zadnjič preveril, če imam vse obleke in stvari v potovalki. Zjutraj me je tata odpeljal v šolo. Na avtobusni postaji sem pustil potovalko in nahrbtnik. Potem sem odšel v jedilnico in s prijatelji čakal, da dobimo smučarsko opremo. Nato so reditelji odšli iskat malico. In tako smo se odpeljali proti Kranjski Gori. Trajalo je 3 ure, da smo prišli v Kranjsko Goro, a se je splačalo. Ko smo prišli, smo pomagali znesti vso opremo v shrambo. Nato smo se preobuli v copate ter potovalke in nahrbtnike znesli v sobe. Odšli smo na smučišče. Jaz osebno sem bil prvič na smučeh, za druge pa ne vem. Zvečer smo odšli na nočni pohod in poslušali zvoke narave. Za nagrado nam je učiteljica iz Centra šolskih in obšolskih dejavnosti povedala zgodbo. Rekla je, da so v gorah živele vile krivonoge, velikani in kozorog z zlatimi rogovi. Potem smo se odpravili spat. Naslednji dan smo šli na smučišče dvakrat. Zraven je bila še trgovinica in vsak si je šel kupit spomenik. Kosilo je bilo slastno, pa tudi malica ter večerja obenem. Nato smo se igrali igre in odšli spati. Vsi smo bili izmučeni, zato smo vsi hitro zaspali. V sredo je 5. a odšel v bazene, mi pa v TNP – Triglavski narodni park. Tam smo videli slapove, reke in potoke. Vsak si je lahko vzel par kamnov za spomin. Potem smo se šli kopati mi. Ko smo prišli, smo pojedli večerjo in šli spat. Ta dan sem šel prvič na vlečnico. Ker je bil naš zadnji skupni večer, smo se igrali zelo zabavne igre. Vsaka soba je naredila svojo predstavitev. Zadnji dan smo se ob 7.30 oblekli in šli na zajtrk. Po smučanju smo si prinesli potovalke v avtobus in šli na kosilo. Po kosilu smo odnesli še smučarsko opremo. Poslovili smo se in odšli. Bilo je zabavno in poučno. Hvala!

Več fotografij

Miha Straže 5. b

dav

Morda vam bo všeč tudi...