Zimska šola v naravi

V ponedeljek, 9. 3. 2020, smo se peti razredi z avtobusom odpeljali v Cerkno. Najprej smo v hotelu odložili kovčke in se nato odpravili na smučišče.

Tam so nam učitelji razdelili karte. Kdor je znal, se je usedel na sedežnico in se odpeljal na vrh smučišča, kjer so nas tiste, ki smo znali smučati, razdelili v dve skupini. Jaz sem bila v skupini najboljših smučarjev. Nato nas je vaditeljica Neja začela voditi in smučali smo cel dan. Popoldne smo se še enkrat spustili po progi, v kontejner odložili smuči in se preobuli v čevlje. Po nas je prišel avtobus. Ta nas je odpeljal nazaj do hotela, kjer smo se namestili v sobe ter odšli na večerjo. Naslednji dnevi so potekali tako kot prvi dan, le da smo šli zvečer še na bazen. Zadnji večer smo imeli tudi poslovilno zabavo. V njej so se predstavile sobe, nato pa je bil ples.

V četrtek zjutraj smo spakirali kovčke in odšli smučat. Po kosilu smo jih vzeli in se odpeljali proti domu. Ta šola v naravi mi je bila všeč in se mi je vtisnila v spomin.

Zala Mavrič, 5. a

Morda vam bo všeč tudi...